مجلات

هدیه خاص شما طلا و سنگ ماه تولد

بسیاری ارتباط و وابستگی نسبتا عمیقی به سنگ ماه تولد خود دارند که این تفکر یک تفکر قدیمی و باستانی بوده که عموم مردم به آن معتقد هستند، بنابراین در موقع خرید زیورآلات و بدلیجات این موارد را رعایت میکنند. برخی دیگر خواص درمانی خاصی را برای این سنگ ها متصور هستند که در این مقاله به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

برای مثال اوپال جزو سنگ های قیمتی با ظاهری نیمه شفاف است و اغلب به رنگ های سفید،رزگلد و مشکی یافت می شود. اوپال به عنوان سنگ ماه تولد تیر دارای ویژگی هایی نظیر افزایش خلاقیت، حافظه و شهود را دارد و برخی نیز بر این اعتقادند که سنگ اوپال باعث تنظیم سوخت و ساز بدن می شود و قدرت را برای مقابله با بیماری ها افزایش می دهد. البته که اوپال سنگ تیرماهی هاست اما موضوع این مقاله سنگ زمرد است که خاص متولدین اردیبهشتی هاست.

ویژیگی اردیبهشت ماهی ها

مرد متولد اردیبهشت دست و دلباز ولی حسابگر است و به فرزند پسر نیز علاقه زیادی دارد. مردان متولد این ماه عموما خوشخو و خوشرو هستند و مورد توجه دیگران قرار می گیرند همچنین آن ها افرادی خانواده دوست می باشند و استعداد همه کارهای عام المنفعه را دارند و اهل هنر نیز می باشند و در رشته های هنری استعداد خوبی را از خودشان نشان می دهند.

یکی از خصوصیات زنان متولدین اردیبهشت این است که معمولا دل و زبان آن ها یکی می باشد و اغلب آن ها خواب های خوبی را می بینند که اگر آن ها را در بیداری به یاد آورند تاثیر مثبتی می توانند از آن ها بگیرند همچنین زنان متولد اردیبهشت نباید دروغ بگویند زیرا صدمه می بینند.

حال که اندکی از خصوصیات متولدین اریبهشت را با هم مرور کردیم به سراغ سنگ اصلی اردیبهشت ماهی های عزیز میرویم.

بازگشت به لیست
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها